یادگیری زبان انگلیسی چقدر طول می کشد؟

یادگیری زبان انگلیسی چقدر طول می کشد؟

یک مبتدی می تواند زبان انگلیسی را در یک سال یاد بگیرد. این بسیار سریع است، اگرچه به سرعت برخی از وعده های 15 روزه دیوانه کننده ای که آنلاین می بینید نیست. به طور خاص، یک سال میانگین مدت زمانی است که یک بزرگسال برای کار کردن به زبان انگلیسی به اندازه کافی مسلط می شود، اگر او به عنوان یک مبتدی شروع کند و حداقل 5 ساعت در روز مطالعه کند. اما هر کس متفاوت است.

چقدر طول می کشد تا زبان انگلیسی را یاد بگیرید به موارد زیر بستگی دارد:

  • سطح فعلی انگلیسی شما
  • سطح زبان انگلیسی مورد نیاز شما (نکته: برای اکثر افراد سطح متوسط ​​کافی است)
  • به کدام زبان ها صحبت می کنید
  • اگر در یک کشور انگلیسی زبان زندگی می کنید
  • چقدر درس میخوانید
  • چقدر تمرین میکنید
  • چقدر در یادگیری زبان مهارت دارید

بهترین راه برای تخمین اینکه چقدر طول می کشد تا شخصاً زبان انگلیسی را یاد بگیرید، این است که تعداد ساعاتی را که از سطحی که اکنون هستید به سطحی که می خواهید باشید، طی کنید، مشخص کنید.

برای اینکه بدانید سطح فعلی شما چقدر است، انگلیسی خود را تست کنید. این آزمون به شما نمره ای در مقیاس CEFR می دهد که دارای شش سطح از A1 تا C2 است.

تصمیم بگیرید که به چه سطحی از زبان انگلیسی نیاز دارید. اکثر افراد برای کار به زبان انگلیسی به سطح B2 نیاز دارند، اما این به شغل شما و کشوری که در آن مشغول به کار هستید بستگی دارد.

محاسبه کنید چند ساعت طول می کشد تا از سطح زبان انگلیسی خود به سطح انگلیسی مورد نیاز خود برسید.

بنابراین اگر در حال حاضر مبتدی هستید و باید به سطح B2 برسید، 70 + 150 + 300 + 200 = 720 ساعت آموزش است. اگر فقط به یک زبان صحبت می کنید و این زبان کاملاً متفاوت از انگلیسی است (به عنوان مثال چینی، عربی، ژاپنی، کره ای) 50٪ دیگر به این تخمین ها اضافه کنید.

کل ساعت ها را به روز تقسیم کنید تا ببینید چقدر طول می کشد تا انگلیسی یاد بگیرید. در مثال بالا، شرکت در کلاس زبان انگلیسی به مدت 1 ساعت در هفته، برای یادگیری زبان انگلیسی به 720 هفته یا تقریبا 14 سال زمان نیاز دارید! با این حال، اگر در یک دوره آموزش زبان انگلیسی با 5 ساعت یا درس در روز به اضافه 2 ساعت بیشتر مطالعه و تمرین شرکت کنید، یادگیری زبان انگلیسی فقط 102 روز طول می کشد. با فرض اینکه در تعطیلات آخر هفته کلاس ندارید، این حدود 6 ماه است.

امیدواریم این راهنمای مختصر به شما کمک کرده باشد که تخمینی تقریبی از مدت زمان لازم برای یادگیری زبان انگلیسی داشته باشید. و به یاد داشته باشید: هر چه زودتر شروع کنید، زودتر تمام می کنید.

سطح من در زبان انگلیسی چقدر است؟

بهترین راه برای اطلاع از سطح زبان انگلیسی، شرکت در آزمون زبان انگلیسی است. تعداد زیادی تست سریع و رایگان آنلاین وجود دارد، اما بسیاری از آنها خیلی دقیق نیستند. توصیه می کنیم از EF SET استفاده کنید. این یک آزمون رایگان 50 دقیقه ای انگلیسی است که سطح درک خواندن و شنیدن شما را به دقت تافل یا آیلتس به شما می گوید. شما نمره ای در مقیاس CEFR و همچنین گواهی سطح انگلیسی خود دریافت خواهید کرد.

اگر می خواهید سطح زبان انگلیسی گفتاری یا نوشتاری خود را بدانید، باید برای شرکت در آزمون زبان انگلیسی پولی ثبت نام کنید. گفتار و نوشتن مهارت‌های «مولد» نامیده می‌شوند، زیرا شما در حال تولید زبان هستید. برای سنجش مهارت‌های تولیدی، معلم باید با شما مصاحبه کند و یک نمونه نوشتاری بخواند. راهنمای ما در مورد آزمون های مهارت زبان انگلیسی هر آنچه را که باید در مورد آزمون های مختلف انگلیسی موجود، قیمت، ساختار و امتیاز آنها بدانید را به شما می گوید. اندازه گیری سطح زبان انگلیسی گفتاری گران تر از اندازه گیری شنیدن و درک مطلب است. از آنجایی که ساده و رایگان است، توصیه می کنیم با استفاده از EF SET شروع کنید.

برای یادگیری زبان انگلیسی از کدام روش استفاده کنم؟

بهترین روش برای یادگیری زبان انگلیسی روشی است که به شما انگیزه می دهد و انگیزه شما را حفظ می کند. به نظر می رسد یک پاسخ ترفندی باشد، اما حقیقت دارد. اگر انگیزه نداشته باشید، به اندازه کافی مطالعه نخواهید کرد، به اندازه کافی تمرین نخواهید کرد و قبل از اینکه مسلط شوید تسلیم خواهید شد. ثابت شده است که انگیزه یک تسریع کننده قابل توجه در سرعت یادگیری زبان است.

نه، اما واقعاً برای یادگیری زبان انگلیسی از کدام روش استفاده کنید؟ هر دانش آموزی سبک یادگیری متفاوتی دارد، اما در اینجا چند ویژگی از همه روش های خوب انگلیسی وجود دارد:

  • تقسیم 50/50 بین یادگیری چیزهای جدید و تمرین آموخته هایتان
  • قسمت های کوچک مطالعه در طول روز
  • توسعه همه مهارت ها به صورت موازی (صحبت کردن، شنیدن، خواندن، نوشتن)
  • تمرکز زیادی روی تلفظ و تصحیح خطا نیست
  • کار مبتنی بر وظیفه (تلاش برای انجام کارها به زبان انگلیسی)
  • استفاده از مهارت هایی که قبلاً در زبان های دیگر دارید

ارزیابی یک روش یادگیری انگلیسی با استفاده از آن برای یک یا دو هفته بهترین راه برای دیدن اینکه آیا این روش برای سبک یادگیری شما مناسب است یا خیر، اما اغلب دشوار است. اگر عصرها برای یک دوره زبان انگلیسی ثبت نام می کنید، ممکن است یک کلاس آزمایشی رایگان دریافت کنید، اما ارزش چند هفته ای ندارد. معمولاً ارزش آن را دارد که فقط چند ساعت درس بخرید تا قبل از متعهد شدن به دوره طولانی تری شروع کنید. اگر قصد خرید یک روش یادگیری انگلیسی منتشر شده را دارید، کتابخانه‌ها گاهی این نوع کتاب را به امانت می‌دهند یا اشتراک یک سرویس آنلاین انگلیسی را دارند. اگر روش انگلیسی سفارشی خود را با استفاده از منابع وب رایگان، یادداشت‌های کلاس قدیمی‌تان و پسر عموی دوم خود به‌عنوان معلم آموزش می‌دهید، خوب پس، تقریباً خودتان هستید.

یک روش مطمئن برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد: گذراندن دوره زبان انگلیسی در خارج از کشور. در طول روز در معرض قرار گرفتن زیادی قرار خواهید گرفت، وظایفی خواهید داشت که باید به زبان انگلیسی انجام دهید، و صحبت کردن به زبان انگلیسی را با هزاران تماشاگر بی گناه تمرین خواهید کرد. اگر نمی توانید هزینه دوره زبان انگلیسی در خارج از کشور را بپردازید، دوره آنلاین انگلیسی گزینه دیگری است، مشروط بر اینکه شامل یک دوره آزمایشی رایگان قبل از پرداخت هزینه اشتراک باشد.

نکته پایانی: از تغییر روش ها نترسید. اگر انگلیسی را با استفاده از یک روش یاد گرفته اید و از نتایج راضی نیستید، خود را سرزنش نکنید. روش را سرزنش کنید. چسبیدن به یک روش ناکارآمد فقط به این دلیل که هزینه آن را پرداخت کرده اید احمقانه است. وقت خود را بیش از پولی که قبلاً خرج کرده اید تلف خواهید کرد. بنابراین اگر از روش فعلی انگلیسی خود ناامید هستید، روش جدیدی را انتخاب کنید و به کار خود بازگردید.

چگونه برای آزمون زبان انگلیسی مطالعه کنم؟

آزمون های انگلیسی همه متفاوت است. برای مطالعه در آزمون زبان انگلیسی، باید تا حد امکان در مورد آزمونی که شرکت می کنید بدانید. به خصوص:

  • کدام مهارت ها مورد آزمایش قرار خواهند گرفت
  • نحوه امتیاز دهی
  • چقدر زمان خواهید داشت

راهنمای ما برای آزمون‌های مهارت انگلیسی، تمام جزئیات مربوط به آزمون‌های استاندارد اصلی (تافل، آیلتس، کمبریج و غیره) را دارد، اما اگر در آزمون انگلیسی دیگری شرکت می‌کنید، باید خودتان تحقیق کنید. هنگامی که از نحوه عملکرد آزمون مطلع شدید، می توانید مطالعه را شروع کنید. توصیه ما اینجاست:

آنچه در آزمون خواهد بود را مطالعه کنید. این ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما وقتی با یک آزمون روبرو می‌شوید، تعجب خواهید کرد که چند نفر شروع به شرکت در آزمون‌های انگلیسی تصادفی آنلاین می‌کنند، به تماشای نتفلیکس بدون زیرنویس می‌روند، یا یادداشت‌های دوره 2 سال پیش خود را بیرون می‌آورند، همه به نام مطالعه. برای آزمون انگلیسی آنها دانش عمومی خوب انگلیسی ضرری ندارد، اما می توانید بعد از آزمون روی آن کار کنید. انرژی خود را روی مطالعه مطالبی که مطمئن هستید آزمایش می شوند متمرکز کنید.

از حفظ کردن نترسید یادگیری زبان انگلیسی شامل حفظ واژگان، عبارات و اصطلاحات جدید است. اگر آنها در آزمون شما قرار دارند، باید آنها را یاد بگیرید. کارت های فلش (یا برنامه های فلش کارت) می توانند کمک کنند. اگر در طول روز در تکه‌های کوچک به خاطر بسپارید و مرور کنید، چیزها را راحت‌تر به خاطر خواهید آورد. 5 بار در روز به مدت 3 دقیقه بهتر از 15 دقیقه یکباره است.

تست های تمرینی دوستان شما هستند. اگر در یک آزمون استاندارد انگلیسی شرکت می کنید، می توانید تست های تمرینی را برای آن آزمون خریداری کنید. آنها به شما کمک می کنند با سبک سؤال و معیارهای درجه بندی راحت تر شوید. اگر آزمون انگلیسی که برای آن درس می‌خوانید استاندارد نیست، ببینید آیا می‌توانید نسخه‌هایی از آزمون سال‌های قبل را با کلیدهای پاسخ دریافت کنید یا با همکلاسی‌های خود برای انجام تست‌های تمرینی یکدیگر همکاری کنید. نبوغ تست های تمرینی این است که نه تنها به شما در مطالعه کمک می کنند، بلکه باعث آرامش بیشتر شما در روز امتحان می شوند.

امتیاز خود را به حداکثر برسانید. تست‌های انگلیسی وجود دارد که در آنها به دلیل اشتباه کردن امتیاز از دست می‌دهید، اما وقتی جای خالی را خالی می‌گذارید، جریمه نمی‌شوید. تست های انگلیسی وجود دارد که آخرین انشا بیشترین امتیاز را دارد. تست های انگلیسی وجود دارد که برای دامنه واژگان و همچنین دقت نمره می دهند. دریابید که آزمون انگلیسی شما چگونه نمره گذاری می شود و استراتژی خود را قبل از روز آزمون مشخص کنید تا در حین کار کردن تایمر سعی نکنید آن محاسبات را اشتباه بگیرید.

برای هر امتحانی که آماده می‌شوید، روش مطالعه برای آزمون انگلیسی تأثیر زیادی بر نتایج شما خواهد داشت. سخت مطالعه کنید، اما هوشمندانه هم مطالعه کنید!

چگونه می توانم انگلیسی مقدماتی را یاد بگیرم؟

ساده ترین راه برای یادگیری مقدماتی زبان انگلیسی، گذراندن دوره زبان انگلیسی است. این روزها همه می خواهند انگلیسی یاد بگیرند. طیف وسیعی از دوره های انگلیسی را در مدارس نزدیک محل زندگی خود، آنلاین و خارج از کشور خواهید دید. حدود 70 ساعت آموزش برای یادگیری زبان انگلیسی (سطح A1 در CEFR) از شما زمان می‌برد، بنابراین اگر در کلاس مبتدی که هفته‌ای یک جلسه برگزار می‌شود شرکت کنید، یک سال طول می‌کشد تا به برخی از پایه‌های انگلیسی تسلط پیدا کنید. یا می توانید همین کار را در حدود یک ماه در یک دوره انگلیسی در خارج از کشور انجام دهید.

مهارت های اصلی که هنگام مطالعه مقدماتی زبان انگلیسی خواهید آموخت عبارتند از:

  • خودتان را معرفی کنید و بگویید اهل کجا هستید
  • صحبت کردن در مورد خانواده خود
  • سفارش غذا در رستوران
  • عادات و سرگرمی های خود را شرح دهید
  • دادن آدرس
  • صحبت کردن در مورد آب و هوا
  • خرید وسایل در فروشگاه

برای ساختن جملات قابل فهم به زبان انگلیسی، شروع به رشته کردن کلمات با یکدیگر آسان است. بدون اسم یا صفت جنسیتی، افعالی که به سختی نیاز به صرف در زمان حال دارند (“من دارم، تو داری، آنها دارند، ما داریم”)، و بسیاری از دانش‌آموزان از طریق تلویزیون و تبلیغات با زبان آشنا می‌شوند. انگلیسی بیشتر از آن چیزی است که آنها انتظار داشتند.

مزیت گذراندن دوره زبان انگلیسی برای یادگیری مقدماتی زبان انگلیسی به جای تلاش برای مطالعه کامل به تنهایی این است که در یک دوره انگلیسی، معلم به شما کمک می کند تا پیشرفت کنید. نزدیک شدن به یک زبان کاملاً جدید به تنهایی پیچیده است. اکثر مردم سوالات زیادی دارند. تلفظ واضح نخواهد بود. اگر بخواهید به تنهایی درس بخوانید، اگر با راهنمایی یک معلم زبان انگلیسی کمی مقدماتی داشته باشید، در آینده شما را بسیار خودمختارتر می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.