کسب درآمد از گل آرایی

آشنایی با انواع راه های کسب درآمد از گل آرایی

این مقاله را با یک سوال شروع می کنیم، سوالی که میدانیم ذهن همه ی شما هنرجو های عزیز را در گیر خودش کرده. ” چطور از هنر گل آرایی کسب در آمد کنیم؟ “ طبق بررسی هایی که ما داشته ایم از پرسجو و آنلایز هایی که ما با هنرجو ها انجام داده ایم مشکل اصلی همه چگونگی کسب درآمد از هنر گل آرایی بوده. ما در این مقاله سعی کردیم راه هایی را به شما عزیزان نشان دهیم که بتوانید از این هنر کسب درآمد عالی داشته باشید.

کسب درآمد اینترنتی از طریق گلفروشی (مغازه گلفروشی آنلاین)

کسب درآمد اینترنتی خیلی کلمه بزرگی است، بیاید این کلمه را به بخش های کوچک تر تقسیم کنیم و روی هرکدام بحث کنیم. در این حالت شما نیازی به یک مغازه گلفروشی فیزیکی ندارید و میتوانید در خانه هم از این طریق کسب درآمد کنید. مدرسه الارا به همه خانم هایی که در خانه هستند پیشنهاد میکند با فراگیری این هنر و فراگیری دانش فنی کسب و کار اینترنتی درآمد زایی خوبی برای خودشان داشته باشند. ما به شما راه را نشان میدهیم، همراه شما هم خواهیم بود و از شما پشتبانی میکنیم (چی از این بهتر؟)

  • کسب درآمد از طریق فروشگاه اینترنتی

تاسیس گلفروشی آنلاین
تاسیس گلفروشی آنلاین (0 تا 100 شروع کسب و کار آنلاین)

در ابتدا روی صحبتم با هنرجویانی است که کار طراحی سایت بلد نیستند است. برای اینکه شما بتوانید از طریق فروشگاه اینترنتی کسب درآمد کنید باید بتوانید ابتدا یک وبسایت را طراحی کنید! اما چطور؟! یک جستجو سطحی در اینترنت انجام دهید، متوجه این کلمه میشوید: “طراحی وبسایت بدون نیاز به کد نویسی!” خودمانی بگم “گول صحبت های این عزیزان را نخورید!”. این جور صحبت ها فقط و فقط جنبه تبلیغاتی دارد و دانش فنی و درک درستی از این کسب و کار را به شما نمیدهند.

خب پس چه کاری انجام دهیم؟!

عزیزانی که علاقه به این دارند که طراحی وبسایت را به صورت درست و کامل و راه های کسب درآمد و مارکتینگ را فرا گیرند میتوانند در کلاس 0 تا 100 گلفروشی اینترنتی ما شرکت کنند. تنها ابزاری که نیاز دارید یک دستگاه لپتاپ میباشد.

طراحی سایت خود را به ما بسپارید

دومین راه طراحی سایت خود را به ما بسپارید (با تخفیف ویژه برای کسانی که در یکی از کارگاه های ما شرکت کرده اند) و بعد از پایان طراحی و پیاده سازی، آموزش کار با همان وبسایت را به صورت تخصصی فرابگیرید و پشتیبانی ما از وبسایت را داشته باشید.

طراحی وبسایت را آموخته بودید؟!

کسانی که طراحی وبسایت را از قبل آموخته اند هم میتوانند در این دوره شرکت کنند زیرا همیشه برای یادگیری مطالب جدید باید وقت گذاشت همه چیز در حال پیشرفت است پس ما هم نیاز به افزایش دانش خود داریم. به خاطر داشته باشید دوره 0 تا 100 گلفروشی اینترنتی به صورت تخصصی در رابطه با تاسیس گلفروشی آنلاین (فروشگاه اینترنتی) صحبت خواهیم کرد.

هدف ما از تاسیس مدرسه الارا آموزش و همراهی هنرجوهای عزیزمون و نمایش راه درست به آنهاست. ما در این راه تجربه ی 10 ساله ای داریم.

سید علی خانیان بنیان گزار مدرسه الارا

آیا تاسیس فروشگاه اینترنتی نیاز به مجوز دارد؟

بله، برای دریافت نماد اعتماد الکترونیک شما نیاز به مجوز های رسمی دارید، برای هنرجویانی که میخواهند در خانه کسب و کار خود را شروع کنند هم مشکلی وجود ندارد و میتوانند با استفاده از آدرس خانه خود مجوز های لازم را کسب کنند و اقدام به دریافت درگاه بانکی برای وبسایت کنند.

  • کسب درآمد از طریق اینستاگرام

کسب و کار اینستاگرامی
شروع یک کسب و کار عالی با کمترین هزینه!

همه کار با شبکه اجتماعی اینستاگرام را ساده و راحت میپندارند، اما این اصلا درست نیست. برای اینکه در اینستاگرام به صورت بهینه کار کنید باید با راه و روش هشتگ گذاری و طریقه طراحی پست زیبا و برنامه ریزی دقیق داشته باشید. مهم ترین بخش اینستاگرام عکس هایی است که انتشار میدهید و هرچه عکس گرفته شده زیبا تر باشد نرخ بازدید شما نیز بالا تر میرود.

بخش دیگری که خیلی ها اطلاعات کمی از آن دارند یا آن را فراموش میکنند، آشنایی با الگوریتم های اینستاگرام است، اینگیجمنت چیه؟ و کجا ها باید تبلیغ کنیم و…

اگر میخواهید تمام این بخش ها را با هم فرا بگیرید به شما پیشنهاد میکنم که دوره کسب و کار اینستاگرامی ما را ثبت نام کنید و در کنار آموزش گل آرایی شروع به کسب در آمد از طریق اینستاگرام کنید.

در دوره کسب و کار اینستاگرامی الارا چه چیزی انتظار ما را میکشد؟

در این دوره ما شما با طریقه راه اندازی یک صفحه اینستاگرام خوب و بهینه، عکس برداری صنعتی و طریقه استفاده از آن، عکس برداری واقعی در محیط ، هشتگ گزاری مناسب یک گلفروشی به صورت تخصصی ، آشنایی کامل با بخش های بیزینس اینستاگرام و … را آموزش میدهیم. در کنار همه این بخش ها شما را به شما آموزش میدهیم که چه آیتم هایی بیشترین بازخورد با پایین ترین هزینه را دارند.

  • راه اندازی استارت آپ

استارت آپ
استارت آپ خودتون رو بسازید و کسب درآمد کنید!

این روز ها همه از کلمه استارت آپ استفاده میکنند تا یک تایتل جذاب داشته باشند. اما جای درست استفاده از این کلمه کجاست؟ “به کسب و کار هایی که ایده تازه ایی دارند یا توانایی رشد بالایی دارند” به این نوع کسب و کار ها استارت آپ یا شرکت نوپا یا شرکت نوآفرین میگویند.

مدرسه الارا میتواند تمام نیاز های شما را در راه اندازی یک استارت آپ را بر آورده کند. راه اندازی استارت آپ یک پروسه و مسیر پر پیچ و خم دارد برای گذراندن این راه نیاز به برنامه ریزی دقیق دارید. شما میتوانید تمام نیاز ها خود از نظر نوشتن بیزینس پلان، طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی را به صورت همزمان در مدرسه الارا داشته باشید و استارت آپ خود را راه اندازی کنید!

کسب درآمد از طریق گلفروشی

شاید اولین ایده برای کسب درآمد از گل آرایی تاسیس یک مغازه گلفروشی باشد. این کار چه پیشنیاز هایی دارد؟ و چطور این پیشنیاز ها را برطرف کنیم؟

یادگیری گل آرایی، محل فیزیکی مغازه گلفروشی که میتوانید هم آن را بخرید هم اجاره کنید، طراحی و ثبت نماد گرافیکی (لوگو) برند خود، دریافت مجوز های رسمی برای تاسیس یک مغازه گلفروشی، ابزار های گل آرایی و گل.

شما تمام این موارد را در اختیار دارید و میتوانید مغازه گلفروشی خود را اداره کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تاسیس یک مغازه گلفروشی مقاله مجوز های لازم برای یک گلفروشی را مطلاعه کنید!

نکته مهم

ما در قرن 21 هستیم و کسب و کار هایی که هنوز آنلاین شده اند، کسب و کار های مرده به حساب می آیند! هرچه زودتر اقدام به آنلاین سازی کسب کارتان کنید.

ویدیو آشنایی با انواع راه های کسب درآمد از گل آرایی

شاد و پیروز باشید
مدرسه الارا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.